איך לבחור נכון רשת לחלון נגד חרקים

איך לבחור נכון רשת לחלון נגד חרקים

רשת לחלון נגד חרקים

חרקים, מעצם ההגדרה שלהם, הם יצורים בלתי קרואים בבתים שלנו. הופעה שלהם עלולה להעלות את מפלס הפאניקה של בני הבית, ולעיתים אף מהווה סכנה: חשבו למשל על עקיצות וצרות אחרות. אם אתם רוצים למנוע כניסה של החרקים לבית, אבל מנגד לאפשר אור ואוויר בכמויות מרשימות, הפתרון עבורכם הוא רשת לחלון נגד חרקים. ההחלטה להתקין רשתות לחלונות היא מתבקשת ואף מובנת מאליה בלא מעט תרחישים, אולם היא רק נקודת ההתחלה. יש צורך להשקיע מחשבה בבחירת הרשת, לפנות לחברה מקצועית שתבצע זאת ולהבין מהן הנקודות העיקריות בתפעול ובתחזוקת הרשת.

מכלול מרשים של אפשרויות

רשתות לחלונות נגד חרקים מגיעות כיום במגוון דגמים, כאשר החלוקה העיקרית היא בהתאם לפרמטרים שונים. הראשון שבהם הוא צורת הפתיחה של הרשת, אם אכן יש כזו. רבות מרשתות ההגנה המוצעות כיום הן רשתות הזזה, המכסות מחצית מגודל החלון ונעשות על גבי מסילה (החלק שאינה מכוסה על ידי הרשת מוגן על ידי הזכוכית). לצד זה תוכלו להתקין רשת גלילה, אשר מכסה את כל החלון כשהיא כלפי מטה ואינה מכסה דבר במצב הפתוח שלה. מוצר אחר, שמתאים בלא מעט תרחישים, הוא רשת קבועה להגנה אשר החיסרון העיקרי שלה הוא היעדר האפשרות לגמישות ולהתאמה לצרכים. כשאתם ניגשים לבחור רשת, עליכם להתחשב קודם כל בסוג החלון, בגודלו ובמאפיינים אחרים. ישנן רשתות המגיעות במידות סטנדרטיות בלבד, בעוד אחרות מציעות מידה מסוימת של גמישות והתאמה לצרכים. גם ההעדפות של בני הבית צריכות לשחק תפקיד, בעיקר בכל הנוגע לצורת התפעול המועדפת על ידם של הרשת, למידת ההגנה שהם מעוניינים לקבל וכן הלאה.

חומר הגלם וסוג הרשת

משתנה נוסף שכדאי להעניק לו תשומת לב הוא חומר הגלם ממנו עשויה הרשת, כשגם כאן יש כמה אפשריות שהפכו למקובלות במהלך השנים. הבחירה המקובלת ביותר באופן מסורתי היא ברשת הגנה מאלומיניום, הנחשבת לעמידה (אם כי תיתכן סכנת קריעה במגע ממושך איתה, למשל בבתים עם ילדים), לזולה באופן יחסי ופשוטה להתקנה, לתיקון או לניקוי. רשת פיברגלס, שהפכה למבוקשת מאוד בשנים האחרונות, היא רשת חזקה ועמידה יותר, שגם מציעה גמישות ראויה לציון. היתרון האסתטי הופך אותה לבחירה המומלצת ביותר בקרב מומחים רבים, כאשר הרשת שקופה ולעיתים קרובות בלתי נראית בעליל. זהו יתרון עצום שיאפשר לכם לראות את הנוף המשתקף מהחלון וליהנות במקביל מכניסה מספקת של אור ואוויר, בעוד שמתבונן מבחוץ כמעט לא יוכל להבחין ברשת. יש לציין סוג נוסף של רשת נגד חרקים, המכונה "רשת גרמנית". זוהי הרשת שככל הנראה מציעה את דרגת האיכות הגבוהה ביותר, אולם יש לכך מחיר לא קטן. מבין הרשתות המוצעות כיום, רשתות גרמניות נוטות להיות יקרות בעשרות אחוזים (אם לא יותר) בהשוואה לסוגים הבולטים האחרים של הרשתות. לכן הפופולריות שלה בקרב הציבור הרחב נחשבת לנמוכה משמעותית.

האם ניתן להתקין לבד רשתות לחלונות?

על פניו, תוכלו למצוא בלא מעט חנויות רשתות המיועדות להתקנה עצמאית, לדוגמה רשתות מגנטיות או רשתות להדבקה על גבי החלון. הכול טוב ויפה, אלא שממש לא בטוח האם מומלץ להתבסס עליהן. הסיבה הראשונה שהתאמה של רשתות לחלונות בכלל, כמו גם רשת לחלון נגד חרקים בפרט, דורשת קודם כל תכנון. יש לראות האם יש הכנה בחלון לרשתות, לקחת את המידות המדויקות וכן הלאה. מתן תשומת לב לסוגיות דוגמת אלה ימנע בחירה שגויה של רשתות, שעלולה להיות כרוכה באי נעימות וגם בהוספת כספים מיותרים. הייעוץ והידע המקצועי של חברה הפועלת בשדה המשחק יכול לקרב אתכם לעבר ההחלטות הטובות ביותר. צריך להזכיר שחלק גדול מהרשתות שתמצאו בחנויות נמצאות בדרגות האיכות היותר נמוכות. לכן ייתכן שיהיה קושי לשמור על הרשת שלמה לאורך זמן. ומה באשר להתקנה? ברמה הכללית ההתקנה של רשת לחלון נגד חרקים אינה המשימה המורכבת ביותר שיש, אולם דברים בה יכולים להשתבש. אם אתם מתקינים רשת לחלון, אולם בפועל היא מותקנת בצורה שאינה אטומה או צמודה באופן מלא לחלון, הרשת פשוט לא תעשה את העבודה. היא תיצור אצלכם תחושת ביטחון מדומה, בעוד שבפועל תסבלו מיתושים ומחרקים אחרים פעם אחר פעם. אין הרבה הגדרות מובהקות יותר לבזבוז כספים, גם אם מראש לא מדובר כאן בהוצאה שנוטה להיות אסטרונומית.
קבלו הצעת מחיר מהירה לתיקון