התקנת חלונות אלומיניום

התקנת חלונות אלומיניום
אלומיניום היא בחירה נפוצה, אפילו מובנת מאליה, לייצור חלונות. אם בעבר הרוב המוחלט של החלונות בישראל היו עשויים מעץ, ולאחר מכן תפסו את מקומם חלונות הברזל, כיום קשה למצוא מבנים שאינם כוללים בתוכם חלונות אלומיניום. על מנת ליהנות מהיתרונות הטבעיים של חלונות אלומיניום יש צורך לפנות לחברה מקצועית ומובילה שתבצע את המלאכה.

ראשית: למה להתקין חלונות אלומיניום?

היתרונות הבסיסיים של אלומיניום מסבירים מדוע חומר גלם זה הוא כה פופולרי היום לייצור חלונות. התקנת חלונות אלומיניום – כלומר חלונות שהמסגרת שלהם עשויה מאלומיניום – היא רעיון מצוין עקב מכלול רחב של סיבות. האלומיניום מציע שילוב בין חוזק מרשים מצד אחד לבין משקל עצמי נמוך, בהשוואה לסוגים אחרים של מתכות. הדבר הופך את החלונות לעמידים, ובמקביל מקל על הייצור, ההתקנה והתפעול שלהם. אלומיניום מציע גמישות מלאה בעבודה איתו, ובכך ניתן לייצר חלון המותאם לכל צורך. את החלון אפשר לעצב באופנים שונים על פי תנאי השטח, מאפייני החלל הספציפי, הרצונות של בני הבית ועוד. חלונות אלומיניום נחשבים לעמידים בכל קנה מידה, דרישת חובה נוספת בהתקנת חלונות. החלונות הרי חשופים לתנאי סביבה שונים, דוגמת רוחות או גשמים, כך שעמידות שלהם לאורך זמן אינה מובנת מאליה. חלונות אלומיניום משובחים אינם צוברים על גביהם חלודה או מתחמצנים, עובדה ששומרת על השלמות שלהם ומונעת פגיעה במראה שלהם עם הזמן. התחזוקה של חלונות אלומיניום היא מינימלית ולעיתים אינה נדרשת כלל, וזאת להבדיל מחומרים אחרים הדורשים ביצוע שוטף (ויקר) של פעולות דוגמת צביעה או חידוש. האלומיניום בולט לטובה באטימות שלו, ומציע בידוד מרשים במיוחד: הן מפני מזג האוויר (בידוד תרמי) והן מפני רעשים (בידוד אקוסטי). עובדה זו הופכת את החיים של בני הבית לנעימים הרבה יותר, ואף עשויה להתברר כחסכונית עם הזמן. הבידוד התרמי המוצלח של החלון עשוי למנוע הדלקה הולכת וחוזרת של המזגן, שגם לא צפוי להתאמץ יותר מדי בעת ההפעלה שלו.

ההחלטות העיקריות שחשוב לקבל

אם החלטתם לפנות לחברה המבצעת התקנת חלונות אלומיניום, אתם נמצאים ביופי של נקודת פתיחה. עם זאת, ישנן החלטות נוספות שעליכם לקבל בדרך ליצירת החלון הנוח והמתאים ביותר לצרכים, לדרישות ולתקציב שלכם. הפרמטר הראשון לבחירה הוא סוג פתיחת החלון, כאשר בין היתר ניתן להצביע על חלון גלילה, חלון הזזה, חלון כיס, חלון קיפ ואחרים. אם החלון כולל בתוכו תריסים – מה שקורה ברוב המקרים, אבל לא בכולם – עליכם לבחור גם את סוג התריס. משתנה נוסף הנכנס למשוואת הבחירה הוא פרופיל החלון, כאשר גם כאן יש כמה אפשרויות נפוצות במיוחד. הבחירה המקובלת ביותר בעת הנוכחית היא פרופיל אלומיניום, שמשלב את יתרונות האלומיניום שהוזכרו מעלה עם עדינות, דקות ראויה לציון ועיצוב מרשים. הבחירה בפרופיל בלגי היא מעט יקרה בהשוואה לאפשרויות אחרת, אבל עמוסה ביתרונות. עוד חשוב לשאול מהו סוג הזכוכית הנדרשת. הזכוכית השכיחה ביותר בבתים בישראל כיום היא זכוכית טריפלקס, הנחשבת לבטיחותית ולעמידה לאורך זמן. אפשרויות אחרת הן זכוכית שקופה, זכוכית מחוסמת, זכוכית בידודית וכדומה, לכל אחת מהן מאפיינים ויתרונות משלה. חשוב לשים לב שהבחירה בחלק מהפרמטרים האלה תלויה באחרים. לכן יש לחשוב היטב על השילובים הנוצרים בין הפרמטרים השונים, ליצירת חלון משובח הגדול בהרבה מסך החלקים שלו. אל תתפשרו בבחירת מתקין חלונות אלומיניום כיום תוכלו למצוא חברות שונות המציעות את השירות החיוני של התקנת חלונות בכלל ושל התקנת חלונות אלומיניום בפרט. למרות שהשירות עשוי להיראות דומה על הנייר, בפועל צפויים הבדלים משמעותיים בין החברות השונות. החברות נבדלות ביניהן בין השאר ברמת הביצוע של ההתקנה, בחומרים בהם כל חברה משתמשת (ישנם סוגי אלומיניום איכותיים פחות) ובשלבי ביצוע התהליך. חשוב לזכור תמיד שהתקנה לא מקצועית של החלון, כמו גם שימוש בחומרים באיכות נמוכה, יבטלו חלק גדול מיתרונות חלונות האלומיניום שהוזכרו מעלה מבחינת העמידות, הפונקציונליות, המראה והיבטים אחרים הנוגעים לחלון. איתנו, אתם בידיים הטובות ביותר שיש. הניסיון רב השנים שלנו בהתקנת חלונות אלומיניום, יחד עם הידע המקצועי הרחב של הצוות, מבטיחים שהתקנת החלון תיעשה ללא דופי. את כל אלו אנחנו משלבים עם זמינות גבוהה לביצוע המשימה, מחירים אטרקטיביים וגם אחריות שתתרום בוודאי לשקט הנפשי שלכם.  
קבלו הצעת מחיר מהירה לתיקון