התריס החשמלי התקלקל ונופל ?

תריס חשמלי נופל

תריס חשמלי נופל

זה עלול לקרות לכם ביום אחד. אתם תשבו בבית, ותשמעו רעש חזק של נפילה. לאחר שמפלס הפאניקה יירד, ותוודאו כמובן שבני הבית לא נפגעו, תיגשו לברר את מקור הרעש. מבט חטוף אחד בחלון יאפשר לכם להבין בדיוק מה קרה: התריס החשמלי שלכם פשוט נפל. מדובר בתקלה בהחלט ידועה, הדורשת פנייה למומחה בתחום של תיקון תריסים.

אז… למה תריס חשמלי נופל?

נפילה של תריס חשמלי עלולה להתרחש עקב כמה סיבות נפוצות, כאשר בהרבה מאוד מקרים האשם העיקרי הוא המנוע של התריס. המנוע הוא הרכיב העיקרי שאחראי על התפעול החשמלי התקין של התריס, אלא שהוא עלול לסבול מבלאי כעבור מספר שנים, מאיכות נמוכה של חומרים ורכיבים, מתקלה נקודתית או מהתקנה מרושלת של בעל המקצוע אליו פניתם בזמנו. שימו לב שאם מדובר בבעיה שהתרחשה תוך פרק זמן קצר יחסית לאחר התקנת התריס, ללא התנהלות רשלנית מצדכם, סבירות גבוהה שהתיקון ייכלל במסגרת האחריות עליו. חשוב לבדוק זאת מול החברה ממנה רכשתם את התריס, או זו שביצעה עבורכם את ההתקנה שלו.

כדי להבין בדיוק מהי הבעיה הספציפית בתריס החשמלי, חשוב לראות קודם כל באילו נסיבות נעשתה הנפילה שלו. אם התריס פשוט מחליק מעצמו כלפי מטה, כאשר אתם לא מפעילים אותו או אפילו נמצאים בסמוך אליו, ייתכן מאוד שהבעיה היא שהמנוע החשמלי של התריס פשוט שבק חיים. לכן אין מנוס אלא להחליף אותו בחדש.

תרחיש נפוץ נוסף הוא זה בו אתם לוחצים על הכפתור המביא לעלייה או להורדה של התריס, עוזבים את המתג ומגלים שהתריס ממשיך בתנועה לא רצונית כלפי מטה. למרות ההסבר הפיזיקלי התולה את הירידה בכוח הכבידה, ברור שתריס תקין לא אמור לרדת כלפי מטה. גם כאן סביר מאוד להניח שהמנוע של התריס החשמלי החל כבר לזייף, כך שאין מנוס מלתקן אותו או להחליפו.

חשוב להדגיש שהמקרה של תריס חשמלי נופל לא בהכרח חייב להעיד על תום חייו של המנוע, בנקודת הזמן הנוכחית או בעתיד הקרוב. יש מקרים בהם הבעיה היא שיש צורך פשוט בכיוונון מחודש של המנוע. עלות התיקון במקרה הזה תהיה כמובן נמוכה יותר, והחזרה לשגרה יכולה להיעשות תוך פרק זמן מינימלי.

למי פונים כדי להחזיר את התריס לתפקוד מלא?

אם גיליתם שהתריס החשמלי שלכם נפל, אסור לכם להתעלם מהבעיה ובטח לא לבחור בפתרונות אלטרנטיביים כמו ניסיון להחזרה עצמאית שלו למסלול הנכון. הסיבה הראשונה היא שלפני שבוחרים בפתרון, חייבים למפות את הבעיה באופן מלא ומדויק. הידע המקצועי והניסיון רב השנים של אנשי חברות המתמחות בתיקון או החלפת תריסים, בדגש כמובן על תריסים חשמליים, יכול לעשות את ההבדל. זה בדיוק מה שאנחנו מציעים עבורכם, במלוא המקצועיות ובבטיחות הנדרשת.

אסור לשכוח שעם כל הטכנולוגיה המתקדמת העומדת בבסיס התריסים החשמליים, ואולי כתוצאה ממנה, מדובר במערכת רגישה מאוד. אם לא יודעים מה לעשות, יש סכנת פגיעה מוחשית בתריס וברכיביו השונים שלו. התקנה של מנוע חשמלי לתריס חייבת להיעשות על ידי חברות ואנשי מקצוע המומחים בעולם התריסים, ולו מכיוון שביצוע שגוי של המלאכה עלול לגרום לנזק חמור לתריס כולו: לכן כל ניסיון לחסוך כספים, לכאורה, גורר הוצאות כספיות משמעותיות הרבה יותר. בנוסף חשוב להבין בדיוק מהו סוג המנוע והמשקל שהוא יכול לשאת, מכיוון שחוסר התאמה במישור הזה עלול להפוך את התקנת התריס החשמלי המחודש למיותרת.

עם תריס חשמלי חשוב לא לקחת סיכונים, והרי היו דברים מעולם. מצב בו תריס חשמלי נופל עלול להיות מסוכן, מה שלא מפתיע על רקע העובדה שתריסים עלולים לשקול הרבה מאוד (במיוחד כאשר הם גדולים ומאסיביים) ולתפוס אותנו בעת הנפילה לא מוכנים לכך. אם לא נזהרים, ייתכן מצב בו בני הבית הנמצאים בסמוך לתריס התקול, או אפילו מי שמנסה לטפל בתקלה בכוחות עצמו, ייפגעו.

דגשים בדרך לתיקון המוצלח

חברה מקצועית לתיקון תריסים חשמליים תוכל לטפל בבעיה ולהחזיר את התריס לתפעול התקין בהקדם האפשרי, אפילו תוך שעות בודדות. אנשיה יוכלו להגיע לבית או לבית העסק הנתון, לסקור את התריס (כולל פירוק שלו במידת הצורך) ולהתחיל במלאכת התיקון. יש מקרים בהם התיקון עצמו מגיע עם אחריות מלאה, על כל צרה שלא תבוא בעתיד. אחריות שכזו תאפשר לכם שקט נפשי, תוך ידיעה שיש כתובת אליה תוכלו לפנות במידת הצורך על מנת לקבל שירות.

מומלץ שלא להתפשר במקצועיות של החברה אליה אתם פונים, כאשר שימוש בשירותינו הוא ההחלטה הטובה ביותר שתוכלו לקבל. חברה מהשורה הראשונה תוכל להציע עבורכם פתרון יעיל ומדויק של הבעיה, מה שימנע כמובן הישנות שלה. זאת להבדיל מחברות שהרמה המקצועית שלהן לוקה בחסר, שעלולות לבחור ב"קיצורי דרך" ולנסות להוזיל את עלויות התיקון באמצעות בחירה ברכיבים באיכות נמוכה. מי שנפגע במצבים כאלו, ניחשתם נכון, הוא הלקוח עצמו.

פתרונות לתריס חשמלי שנפל

נפילת תריס חשמלי דורשת כאמור פתרון מהיר, ומכאן שחייבים לראות מהי הזמינות של החברה לטפל בבעיה. המישור הראשון הוא אזורי הפעילות של החברה. יש חברות המציעות את שירותיהן באזור מוגדר, אפילו ערים ספציפיות, בעוד אחרות פועלות בפריסה גיאוגרפית רחבה יותר. כך או כך חשוב לבדוק עם החברה מתי היא תוכל להגיע לאבחן את הבעיה ובתקווה שגם לטפל בה. ישנן חברות המציעות את שירותיהן מעבר לשעות הפעילות המקובלות, אפילו בשעות הלילה או בסופי שבוע במידת הצורך, כפי שנדרש בחלק מהמקרים. קחו בחשבון שעלות התיקון במצבים האלה צפויה להיות גבוהה יותר, כשהפערים עשויים להגיע לעשרות ולמאות אחוזים.

נתקלתם במצב של תריס חשמלי נופל? סובלים מבעיה אחרת הדורשת פתרון מקצועי? אתם יותר ממוזמנים לפנות אלינו לקבלת ייעוץ ראשוני ושירות מכל הלב.

 

 

 

 

קבלו הצעת מחיר מהירה לתיקון