כל הסיבות להתקין תריס ביטחון

כל הסיבות להתקין תריס ביטחון

תריס ביטחון

אחת מדרישות החובה של תריסים, מעצם ההגדרה שלהם, היא לספק לנו ביטחון. זה מתחיל עם בתים בהם מתגוררים ילדים, מה שמעלה חשש מטיפוס של הילד מבעד לחלון ולנפילה, שעלולה להסתיים באסון. בנוסף לכך, נשמח שהתריס ישחק תפקיד במלחמה שלנו נגד פורצים פוטנציאליים ומעשי זדון. השאלה שצריכה להישאל היא מהו סוג התריס שמאפשר הגנה מקסימלית מהבחינות האלה, וכיצד בדיוק ניתן להתקין אותו. תריס ביטחון עונה על ההגדרה הזו. מדובר בפיתוח גרמני משנת 2015 שנכנס לתמונה בישראל בשנים האחרונות, ובגדול. כיום הוא מהווה כיום בחירה מקובלת בקרב אנשים המחפשים הגנה נאותה של המבצר הפרטי שלהם, לצד יתרונות חשובים אחרים.

מהו תריס ביטחון?

תריס ביטחון, ברמה הכללית, משלב בין שני מוצרים נפוצים מאוד בתחום. הראשון שבהם הוא תריס נוף, המציע כשלעצמו כמה יתרונות מרכזיים. תריס נוף מאפשר פתיחה או סגירה מלאים, על פי הרצונות הספציפיים, מה שמאפשר לנו לשלוט על כניסת האור והאוויר. מצב ייחודי בתריסים אלו הוא מצב הנוף, באמצעותו ניתן לקבל חשיפה של כ-30% משטח התריס אפילו כשהוא מוגף, מבלי שהחלל הפנימי של החדר יהיה חשוף למי שמתבונן בתריס מבחוץ (אלא אם הוא מתקרב מאוד). לצד זה תריסי נוף מאפשרים התקנה פשוטה יחסית, גם מכיוון שאין בהם צורך בארגזי תריסים גדולים. פועלים בצורה שקטה ונוחה במיוחד. הרכיב השני במשוואה הוא סורג חשמלי מתקפל, הנפתח בצורה אנכית. עצם ההגדרה הזו מקנה למוצר יתרונות נוספים, דוגמת נעילה כפולה באמצעות מערכת מתקדמת הממוקמת בטופ העולמי בתחום, מנגנון למניעת אפשרות לניסור הסורג ופרופילי פלדה חזקים. הסורג המתקפל עשוי להיות חסכוני במיוחד במקום, מעצם העובדה שניתן להכניס את כולו לתוך ארגז התריס. בדומה לתריס הנוף מאפשר פתיחה מלאה: להבדיל מסורג המתקפל לאחד הצדדים, בו תמיד יהיה חלק שיישאר מכוסה.

כל הסיבות להתקין תריס ביטחון

תריס ביטחון מגלם בתוכו את היתרונות החשובים של כל אחד מהרכיבים המהווים חלק ממנו, מה שיוצר שלם הגדול בהרבה מסך החלקים שלו. התריס מספק כאמור הגנה מקסימלית מפני פריצות או נפילות, דרישת חובה של לא מעט ישראלים. התפעול שלו הוא נוח ויעיל, וגם מבחינה עיצובית יש כמה בשורות משמעותיות מאוד בשנים האחרונות. תוכלו למצוא כיום עיצובים מרהיבים של תריסי ביטחון, בעלי מראה אלגנטי המוציא מהתמונה את ארגזי האיסוף המאסיביים אותם רוב האנשים רואים כחיסרון עיצובי.   מבחינת המחיר, תריס ביטחון יהיה פעמים רבות יקר בהשוואה לחלק מסוגי התריסים האחרים. אבל, וזה אבל גדול מאוד, אין צל של ספק שאם מכניסים לתמונה הכלכלית גם את עלות הסורגים וההתקנה שלהם, הרי שמדובר במוצר משתלם. רבים מציעים להתייחס לתריס ביטחון כאל שני מוצרים, כל אחד מהם מועיל כשלעצמו, במחיר אחד.

אז למי פונים?

התקנה של תריס ביטחון היא עסק למקצוענים בלבד. ההתקנה דורשת היכרות עם האופן בו ישל להתקין את תריסי הנוף והסורגים המתקפלים כאחד, כאשר עצם השילוב שלהם מגדיל עוד יותר את מידת האתגר. ההמלצה הברורה היא לא לנסות אפילו לבצע התקנה של התריס באופן עצמאי, אלא להשאיר את העבודה למומחים. גם כאן אתם צפויים לגלות שלא כל חברה המציעה שירותי התקנת תריסים, חלונות או סורגים יכולה לבצע את התקנת תריס הביטחון באותה רמה של מקצועיות. כשאתם פונים לחברה פוטנציאלית לצורך קבלת השירות המהותי הזה, חשוב שתראו שיש לה ניסיון מספק בתכנון ובביצוע התקנות מהסוג הזה. הידע והניסיון אמורים להביא לכך שהתריס יותקן תוך פרק זמן קצר יחסית, וללא תקלות. בדקו תמיד מהן ההתחייבויות של החברה לגבי מועד ביצוע ההתקנה, משך ההתקנה (עד כמה שניתן להעריך מראש), המחיר וכמובן שגם סוגיות שהופכות לרלוונטיות לאחר מכן, דוגמת האפשרות לפנות לקבלת שירותי תחזוקה או תיקונים במידת הצורך. התקנת תריס ביטחון היא אחד השירותים העיקריים שאנחנו מציעים עבורכם. אנו מבצעים התקנות של תריסים, חלונות ורשתות מכל הסוגים, ועושים זאת בפריסה ארצית רחבה. ההתקנה נעשית על ידי צוות מיומן של מומחים, הבוחן את תנאי השטח ומתאים לכך את אופן הביצוע של המלאכה. הזמינות הגבוהה, המחירים הנוחים והשירות האדיב לו זוכים הלקוחות מסבירים מדוע גם לכם כדאי ליצור איתנו קשר לקבלת ייעוץ ולהזמנת התקנה.
קבלו הצעת מחיר מהירה לתיקון