חיבור והתקנת שלט לתריס חשמלי

חיבור והתקנת שלט לתריס חשמלי

העלייה המתמדת באיכות החיים, יחד עם התפתחויות טכנולוגיות חשובות, העלו את הביקוש לתריסים חשמליים. השינוי הזה משפיע על רבים. בעבר תפעול התריס היה נעשה באופן כמעט טבעי באמצעות משיכה בידית, מה שהיה כרוך בסרבול, במאמץ פיזי לא פשוט (במיוחד עבור ילדים או אנשים מבוגרים, או כאשר החלון גדול במיוחד) ובפוטנציאל בלאי גבוה במיוחד. תריסים חשמליים, אשר הפתיחה והסגירה שלהם נעשים באמצעות מנוע חשמלי, שינו במידה רבה את הכללים. מוצר זה, שהיה בעבר נחלתם של בתי העשירים בלבד, הפך כיום לנפוץ באינספור בתים ובתי עסק בישראל.

בצורת התפעול הבסיסית ביותר שלהם, תריסים חשמליים מופעלים באמצעות מתג ייעודי הנמצא בסמוך אליהם. אלא שגם כאן יש לאן לשאוף וכיצד להתקדם. כיום תוכלו למצוא תריסים חשמליים המופעלים מרחוק, באמצעות שלט ייעודי, כשניתן בנוסף לחבר או להתקין שלט לתריס חשמלי קיים. וזה פשוט הרבה יותר ממה שזה נשמע.

איך מבצעים חיבור והתקנת שלט לתריס חשמלי?

חיבור והתקנת שלט לתריס חשמלי מהווה לעיתים קרובות חלק מרשימת השירותים של חברות הפועלות בשדה המשחק של התקנת תריסים. השלב המרכזי בהסבה הזו הוא התקנת רסיבר, רכיב ייעודי אשר עתיד לקלוט את האותות המגיעים מהשלט ולתפעל בהתאם לכך את התריס החשמלי: העלאה שלו כלפי מעלה, הורדה שלו או עצירה מוחלטת של התנועה.

התקנת הרסיבר דורשת מטבע הדברים ידע לגבי האופן בו כדאי ומומלץ לעשות זאת במקרה נתון. ברוב המקרים, הבחירה היא בין התקנת הרסיבר בחלק החיצוני של החלון, בסמוך למתג ההפעלה, אם כי ניתן – לרוב במחיר גבוה יותר – להסתיר אותו היטב בתוך ארגז התריס. שימו לב שחיבור והתקנת השלט אינם דורשים בהכרח לוותר על המתג, כך שניתן לתפעל את החלון בשתי הדרכים על פי רצונכם.

נקודה חשובה נוספת היא שברוב המקרים, החיבור של התריס לשלט רחוק אינו דורש ביצוע שינויים במנוע של התריס או החלפה שלו. כל שנדרש לעשות הוא חיבור חשמלי די פשוט הנעשה בארגז התריס. עובדה זו מקצרת מאוד את הזמן הדרוש להשלמת המשימה ואף מוזילה את העלויות שלה, כפי שנסביר בהמשך. ההתקנה נמשכת פרק זמן קצר יחסית ומאפשרת המשך קיום של שגרה ראויה בבית או במשרד.

מילת המפתח: נוחות שלט של תריס

אין צל של ספק שהתקנת שלט לתריס חשמלי צפויה לשפר את איכות החיים של בני הבית. הם יכולים לתפעל את התריס בכל מקום בו הם נמצאים, מבלי שעליהם לגשת באופן פיזי למתג. יתרון זה הופך למוחשי הרבה יותר אם לוקחים בחשבון אוכלוסיות אשר מראש ההתניידות שלהן מורכבת, דוגמת אנשים מבוגרים או בעלי מוגבלויות פיזיות שאינם מסוגלים לגשת עד למתג על מנת לפתור או לסגור את התריס.

כיום ניתן לבחור בשלט אוניברסלי עבור התריס החשמלי, כלומר, שלט אשר מותאם לסוגים אחרים של תריסים ולמנגנונים אחרים. זהו יתרון משמעותי, שעשוי לחסוך עלויות נכבדות בהמשך אם יהיה צורך בתיקון או בהחלפה של התריס החשמלי.

ההתפתחויות הטכנולוגיות של השנים האחרונות, וההשתלטות של הטלפונים החכמים על חיינו, הוסיפה נדבך נוסף לתמונה. בחלק מהמקרים כיום תוכלו להתקין אפליקציה המאפשרת לכם לשלוט על התריס החשמלי גם כאשר אינכם אוחזים בשלט, או אפילו אם אתם נמצאים מחוץ לבית. אופציה אחרת היא לחבר את התריס החשמלי למערכת הבית החכם ולתפעל אותו יחד עם המכשירים החשמליים האחרים של הבית.

העלויות הצפויות (או: המחיר ממש לא בשמיים)

אי אפשר להעריך מראש מהו סכום הכסף שיידרש עבור חיבור והתקנת שלטים לתריס חשמלי, כאשר המאפיינים העיקריים של החלון או אפילו התנאים השוררים במבנה עשויים להשפיע על האופן בו מבצעים את התהליך והעלויות שלו. כמובן שגם המדיניות של החברה המבצעת ורמת הזמינות שלה עשויים להיכנס למשוואת המחיר. החדשות הטובות הן שברמה הכללית, העלויות הכרוכות בחיבור הזה נוטות להיות סבירות בכל קנה מידה. יש שיגידו אף שבהתחשב ביתרונות המשמעותיים של החיבור לשלט בכל הנוגע לאיכות החיים, המחיר בטל בשישים.

כחברה אשר מבצעת התקנת תריסים וחלונות במקצוענות ללא דופי, ומתוך מטרה להציע ללקוחות את סל השירותים הרחב ביותר בתחום, נהיה זה מובן מאליו עבורנו להציע עבורכם את האפשרות לחבר תריס חשמלי לשלט רחוק. אם גם אתם מעוניינים לבצע את השדרוג החשוב הזה באיכות החיים, כל שעליכם לעשות הוא ליצור איתנו קשר.

 

קבלו הצעת מחיר מהירה לתיקון