התקנת תריס חשמלי – המלצות חשובות !!

התקנת תריס חשמלי - המלצות חשובות !!

התקנת תריס חשמלי

אנחנו חיים בעידן בו איכות החיים רק עולה משנה לשנה, וניתן לראות לכך עדות בבתים, בדירות המגורים ובמקומות התעסוקה שלנו. החיפוש הוא אחר מוצרים שיהפכו את החיים שלנו לפשוטים יותר, מה שמתאפשר פעמים רבות בזכות נפלאות הטכנולוגיה. תריסים חשמליים, המופעלים באמצעות שלט או לחצנים המותקנים בסמוך אליהם, בהחלט מקיימים את התנאי הזה. אז איך בדיוק מתקינים אותם?

היתרונות של תריסים חשמליים

התקנת תריסים חשמליים מומלצת עקב כמה סיבות עיקריות. הדבר הראשון שהתריסים מציעים כאמור הוא מקסימום נוחות. תשכחו מתריסים הדורשים משיכה או הפעלת לחץ פיזי, משימה שעלולה להיות מורכבת אם מדובר בחלון גדול וכבד במיוחד, או כאשר מדובר באוכלוסייה חלשה מבחינה פיזית (דוגמת אנשים מבוגרים). בתריס חשמלי, התפעול הוא מהיר ופשוט במיוחד. תריסים חשמליים מציעים עמידות ארוכת שנים, במיוחד כאשר החברה שמספקת אותם ידועה בטיב המוצרים שלה. ניתן למצוא לכך לא מעט סיבות: החל מחומרי הגלם המשובחים המשמשים לייצור ולהרכבת התריסים החשמליים, דרך התכנון הנכון המביא לכך שמגנון הפתיחה יותאם כמו כפפה ליד לגודלו ולמשקלו של התריס ועד לרכיבים הקטנים ולאביזרי הפרזול. עקב כך אחריות היצרן הניתנת עבור תריסים חשמליים נוטה להיות ארוכה בהשוואה לסוגים אחרים של תריסים. מבחינה עיצובית, תריס חשמלי הוא תוספת יוקרתית ומרשימה היטב לכל חלל הבוחר להתפאר בהם. הוא אינו דורש התקנה של רצועה ייעודית, שלדעת רבים פוגעת במראה החלל, כשבנוסף אין צורך בהכנה ובהתקנה של ארגז כלים גדול מדי.

השלבים בהתקנת תריסים חשמליים

התקנת תריס חשמלי, חשוב להדגיש כבר בנקודה הזו, עשויה להשתנות על פי הסוג או הדגם הספציפיים שם התריס הנבחר. לעיתים גם מאפייני החלל בו מותקן התריס משחקים תפקיד מרכזי, בעוד שבמצבים אחרים ייתכן שהחברה המתקינה תבצע אלמנטים שונים בהתאם לרצונות של הלקוחות. לכן קשה לקבוע מראש כיצד בדיוק תתבצע התקנת התריס החשמלי ומה יהיה משכה, אם כי בגדול אפשר לטעון שמדובר במשימה שלא אמורה להיות מורכבת או יקרה מדי. חשוב להזכיר שנקודת ההתחלה בכל המקרים, עוד לפני שאתם מזמינים חברת התקנת תריסים, תהיה פנייה לחשמלאי. המטרה בכך היא כמובן להכין את התשתית ונקודת החשמל הייעודית עבור התריס החשמלי, מה שיאפשר לחברה המתקינה בהמשך לחבר את התריס לתשתית הייעודית במטרה לוודא שהכול מתנהל כשורה. החברה המספקת או מתקינה את התריסים אמורה להעביר את הדגשים העיקריים שהיא מצפה שיתבצעו כפעולת הכנה, ולכן ניתן בהחלט לתאם עם החברה עוד לפני שקובעים עם חשמלאי. התקנת תריסים חשמליים כוללת בתוכה מספר שלבים נוספים, לרבות חיבור הפרופילים, התקנת התריסים באמצעות רכיבי הפרזול הייעודיים וחיבור כולל של החלון לתשתית החשמלית, בהתאם לשיטת התפעול שנבחרה.

אין תחליף להתקנה איכותית

התקנת תריס חשמלי דורשת מידה לא מבוטלת של דיוק ושל איכות. חברה שלא מקפידה על כך עלולה אמנם להתקין את התריס, אולם לעשות זאת בצורה שתפגע בתפעול השוטף שלו (בהווה או בעתיד) וכן בעמידות שלו לאורך זמן. הדוגמה המובהקת לכך היא תריס שמותקן בצורה עקומה, כפי שאכן קורה לא מעט. רצוי שלא לסמוך על טביעת העין של המתקין, אלא לדרוש שהוא יעבוד עם פלס. מומלץ לוודא כבר בנקודת ההתחלה שהחברה המתקינה עובדת עם הציוד המתקדם והאיכותי ביותר שיש. יש חשיבות מכרעת לטיב המוצרים, כך שרצוי לא להתפשר על איכות המנוע: מומלץ לבחור בתריס שהמנוע שלו הוא תוצרת אירופה או ישראל, ולוודא כמובן שהמנוע הוא אכן חדש. בקשו מהמתקינים להראות לכם את שנת הייצור ואת תוקף האחריות, שאמורים להופיע על גבי המנוע. מיותר לציין שהתקנת תריס בעל מנוע מיושן או משומש עלולה להביא לצרות צרורות.

מה לגבי המחיר?

מחיר התקנת תריסים חשמליים משתנה בהתאם לפרמטרים שתיארנו כאן: כך למשל ככל שהמנוע של התריס שוקל יותר, כך מחירו צפוי לעלות כלפי מעלה (אפילו בצורה משמעותית). גם ארגז התריס צפוי להשפיע על המחיר, כאשר ארגז פנימי נחשב אמנם לאפשרות "נקייה" ובעלת יתרונות אסתטיים מובהקים, אולם ייקר את המחיר הכולל של ההתקנה. שלבי התריס קובעים את צורת ההתקנה ומחירה, כאשר האופציה היקרה יותר היא תריס חשמלי המבוסס על שלב משוך אור. לעומת זאת, שלבים מוקצפים צפויים להיגע עם תג המחיר הנמוך ביותר.
קבלו הצעת מחיר מהירה לתיקון