איך לבחור רשת גלילה לחלון ?

איך לבחור רשת גלילה לחלון
כל מבנה, באשר הוא, רצוי שיהיה בעל אמצעי הגנה מפני יתושים, חרקים ומעופפים אחרים. התקנת רשתות לחלונות היא בחירה מקובלת במצב הדברים הזה, כאשר תמצאו כמה סוגים עיקריים של רשתות. צורת ההתקנה והפתיחה של הרשת היא משתנה משמעותי מאוד הנכנס לתוך המשוואה, לו מומלץ להקדיש מספיק מחשבה. אם בעבר הבחירה הדי בסיסית הייתה ברשת הזזה, כיום יותר ויותר בתים ובתי עסק בישראל בוחרים להתקין רשת גלילה לחלון.

על רשת גלילה לחלון

רשת גלילה לחלון, כנובע משמה, היא רשת אשר בכיוון מעלה או מטה. את הרשת מתקינים ומגלגלים בתוך קופסה ייעודית, המותקנת בקצה החלון. המשמעות היא שכאשר מעוניינים להוריד את הרשת, מתבצעת סגירה הרמטית של החלון ברשת. אם הרשת עולה כלפי מעלה, לא ניתן למצוא לה כל עדות חזותית. תפעול הרשת נעשה באמצעות חוט או ידית. רשתות גלילה לחלון יכולות להיות מותקנות ברוב סוגי החלונות, לרבות חלונות צרים, חלונות בעלי צורה ייחודית וכאלה שאינם כוללים מסילות. כמו כן, היא נחשבת לפתרון היחידי שאפשר לחשוב עליו במקרים בהם הותקנו בחלון כבר סורגים, ולא הוכנה מראש תשתית ייעודית עבור רשת. חשוב לציין שתוכלו למצוא כיום גם רשת גלילה לדלת, הפועלת על פי אותו עיקרון. אלא שרשת מהסוג הזה נחשבת לפחות נוחה לתפעול, ולו מכיוון שיש להתכופף לא מעט על מנת להעלות או להוריד אותה. לכן נהוג להשתמש בה בעיקר בחללים שאינם דורשים תפעול מאסיבי מדי של הרשת.

שורה ארוכה של יתרונות

רשת גלילה לחלון מציעה למתקינים אותה כמה וכמה יתרונות מהותיים במיוחד, המסבירים מדוע מדובר לדעת רבים בפתרון המומלץ ביותר, בתרחישים מגוונים, להגנה מפני יתושים וצרות אחרות. רשתות הזזה, הבחירה המקובלת השנייה, כוללות כמה חסרונות עיקריים: הן מכסות חצי חלון בלבד (החצי השני נסגר על ידי חלון הזכוכית), מה שעלול להביא לכך שאין סגירה הרמטית. לכן בעלי החיים המעופפים עלולים להיכנס לחדר, במרווחים שנוצרים בכל אחד מהכיוונים. הרשתות יוצרות בהמשך לכך מראה שאינו אחיד בחלון, כאשר צד אחד מכוסה ברשת והשני לא. בנוסף הן עלולות לצבור על גביהן אבק. רשת הזזה לחלונות מוצאת מענה לבעיות האלה. היא מכסה כאמור את כלל השטח, מאפשרת סגירה מלאה המספקת הגנה מקיפה, משתלבות מצוין בחלון וגם פשוטה לניקוי ולתחזוקה במידת הצורך. הסיבה היא שהרשת נשמרת בתוך הקופסה הייעודית כאשר היא אינה פתוחה, ולכן צוברת הרבה פחות אבק בהשוואה לרשתות אחרות. יתרון משמעותי נוסף נוגע לעמידות הרשתות. כיום נהוג לייצר רשת גלילה לחלונות מחומרי גלם איכותיים, המחזיקים מעמד זמן רב בלי קשר לתנאי הסביבה (נניח רוחות) או לאופן התפעול של הלקוח. עובדה זו מקטינה משמעותית את הסבירות לקרעים ולפגיעות אחרות ברשת, שעלולים להפוך אותה להיות חסרת שימוש בעליל. חשוב להדגיש שחברה מקצועית המספקת ומייצרת רשתות לחלון בכלל, ורשתות גלילה לחלונות בפרט, תוכל בחלק מהמקרים לייצר חלונות בכל גודל או צורה. המטרה היא להתאים את הפתרון לצרכים הנקודתיים של הלקוח, למאפייני החלון ולסוגיות אחרות שעשויות להשפיע. בנוסף לכך ניתן, לרוב תמורת תוספת תשלום, להזמין רשתות בעלות שקיפות גבוהה יותר, בלי שהדבר משפיע כמובן על התפקוד הפונקציונלי וההגנה שהן מספקות.

איך מתקינים רשת גלילה לחלון?

התקנת רשת גלילה לחלון אינה משימה מורכבת יתר על המידה עבור חברה מקצועית הפועלת בתחום, אולם חשוב להדגיש: זוהי משימה שיש להשאיר מראש למומחים. ההתקנה עשויה להתבצע באמצעים נוחים באופן יחסית, בעיקר הדבקה חזקה באמצעות סיליקון או לחלופין קידוח. ההחלטה לגבי אופן ההתקנה נעשית על פי כמה שיקולים מרכזיים, הנוגעים לסוג החלון, לתשתית הקיימת, למאפייני הרשת, לרצונות של הלקוח וכמובן שגם לתקציב. התקנת הרשת כוללת את הקופסה ואת מנגנון התפעול, אולם גם כאן מדובר בהתקנה מהירה ופשוטה עבור חברות הפועלות בשדה המשחק. התפעול של הרשת כולה לא צפוי ליצור יותר מדי בעיות, אולם ברור מדוע כדאי לבדוק מראש שיודעים כיצד לפתוח או לסגור את הרשת בצורה בטוחה (למשל מבלי להפעיל לחץ רב מדי או להסתכן בקריעה). אנחנו מתמחים בהתקנה ובתיקון של תריסים או חלונות, ונשמח לקחת על עצמנו את המושכות גם במקרה הזה. אנחנו מתקינים רשתות גלילה לחלונות בבתי מגורים, בדירות, בבתי עסק, במוסדות ציבוריים ובמבנים אחרים מזה שנים.      
קבלו הצעת מחיר מהירה לתיקון