החלפת קפיץ לתריס גלילה

החלפת קפיץ לתריס גלילה

תריסי גלילה הם בחירה מקובלת מאוד בבתים, בעסקים ובמוסדות בישראל. המתקינים תריס גלילה נהנים מכמה יתרונות חשובים במיוחד, דוגמת תפעול פשוט, עמידות גבוהה והאפשרות להחשיך באופן מלא את הפתח במידת הצורך.

למרות שתריס גלילה באיכות גבוהה המותקן על פי הספר צפוי לספק לכם שקט נפשי, עדיין אי אפשר להוציא מכלל אפשרות תקלות במנגנון. בעיה בקפיץ של תריס הגלילה, הדורשת החלפה שלו, היא אחת הנפוצות שבהן. אז מה ניתן לעשות כדי לבצע את המשימה על הצד הטוב ביותר?

התקלות האפשריות בתריס הגלילה

החלפת קפיץ לתריס גלילה נדרשת בעיקר בתריסי גלילה ידניים, אשר המנגנון שלהם עלול להינזק בכמה דרכים. תריס גלילה ידני כולל ברמת העיקרון שני מנגנונים. הראשון הוא מנגנון עליון, אותו תמצאו בתוך ארגז התריס. המנגנון האחר, התחתון, ממוקם ברוב המקרים בפינה הימנית התחתונה של התריס. בכל מנגנון יש קפיץ, שעלול להינזק בעת שימוש לא נכון בתריס, כתוצאה מהתקנה לקויה או אפילו כבלאי טבעי (במיוחד כאשר מדובר בקפיצים באיכות נמוכה, אבל לא רק).

תקלה בקפיץ של תריס הגלילה עלולה להביא לכך שהוא ייתקע באמצע המסלול שלו, או לחלופין לא ניתן יהיה כלל להזיז אותו מעלה או מטה. כשזה קורה, חשוב כצעד ראשון להימנע מכל אותם ניסיונות אלתור לפתרון הבעיה, שהפכו למרבה הצער להיות חלק בלתי נפרד מה-DNA של הישראלי הממוצע. מי שמנסה לפתוח את תריס הגלילה בכוח עלול להסב למנגנון שלו נזק חמור, אפילו כזה הנחשב לבלתי הפיך ודורש החלפה של התריס כולו. גם פתרון "יצירתי" נוסף, דוגמת הנחת פריט כלשהו בין התריס לבין המסילה, עלול לגרום לנזקים משמעותיים או אפילו להעמיד את בני הבית בסכנה.

הפתרון: חברת החלפת תריסים מקצועית

המלצה חשובה נוספת היא להימנע ככל שניתן מנסיונות להחליף את התריס באופן עצמאי. הסיכון הראשון הוא כאמור מפגיעה חמורה יותר בתריס. הסכנה השנייה, הגדולה אפילו יותר, היא מנזק שייגרם לאדם שמנסה לתקן את הבעיה או לאדם אחר הנמצא בסמוך. אסור לשכוח שתריסי גלילה עשויים להגיע למשקלים כבדים במיוחד, של כ-200-100 ק"ג.

החלפת קפיצים לתריס גלילה היא פעולה טכנית במידה מסוימת, הדורשת ידע והיכרות עם האופן שבו פועל המנגנון. זוהי גם נקודה מצוינת לנסות להבין את מקור הבעיה, במטרה למצוא פתרון שיפתור אותה וימנע הישנות שלה בעתיד הנראה לעין. ייתכן כאמור מצב בו מראש הקפיץ היה בדרגת איכות נמוכה, הותקן בצורה לקויה או לא הותאם באופן מלא למאפייני התריס או החלון. ברוב המקרים מומלץ לבחור בקפיצי מתכת הידועים בעמידות הגבוהה שלהם לאורך זמן, גם בעת הפעלת לחצים, חשיפה ממושכת לתנאים שונים של מזג אוויר וכן הלאה.

חשוב לפנות לחברה המכירה את עולם התריסים והחלונות כמו את כף ידה, כדי שהיא תוכל לבחון את המנגנון באופן מלא ומקצועי. אי אפשר להפריד את הקפיצים מהאופן בו מותקנים תריסי הגלילה, והאחרונים עשויים בהחלט להיות קשורים לחלון ולמאפייניו. כך למשל במהלך החלפת קפיץ לתריסי גלילה מתברר כי רצועת תריס הגלילה פגומה גם היא, או לכל הפחות נמצאת בשלבים סופיים לקראת קריעה. במקרה הזה מומלץ לנצל את ההזדמנות ולבצע החלפה של הרצועה. בדרך זו תוכלו להקטין את הסיכויים להשבתה מוחלטת של החלון ולהוצאות הכרוכות בביקור טכנאי בעוד כמה שבועות או חודשים.

המחיר הנוח של החלפת קפיצים

החדשות הטובות הן שבעיות בקפיצים בתריסי גלילה ניתנות לפתירה בצורה מהירה ובעיקר זולה. מחיר החלפת קפיץ לתריס גלילה נע לרוב סביב כמה מאות שקלים בלבד, סכום הכולל בתוכו את העבודה של בעל המקצוע ואת הקפיצים המתוקנים או החדשים. זו אגב סיבה נוספת שמסבירה מדוע מומלץ מאוד שלא להתפשר באיכות העבודה ובטיב הקפיץ החדש. איכות גבוהה של קפיץ תתרום לשקט הנפשי שלכם, תקטין את הסיכויים לביקורים חוזרים של בעל המקצוע ותוזיל את העלויות שלכם בטווח הקצר והארוך כאחד.

החלפת קפיץ לתריס גלילה הוא אחד השירותים שאנחנו מספקים עבורכם. במטרה ליצור את המענה הרחב ביותר עבור תריסים, חלונות ורשתות, כולל כמובן החלפת תריסים, שמנו לנו למטרה לספק ללקוחות את כל המענה תחת קורת גג אחת. הצוות שלנו מיומן בהחלפה ועושה זאת תוך שימוש ברכיבים איכותיים. השירותים ניתנים בזמינות גבוהה ותמורת מחירים נוחים במיוחד.

קבלו הצעת מחיר מהירה לתיקון