התקנת חלון כיס

התקנת חלון כיס
לא צריך להיות מומחה לתחום החלונות כדי לדעת שמוצע כיום מגוון רחב מאוד של דגמים, המשתנים בביקוש שלהם עם הזמן. בשנים עברו, חלונות כיס היו להיט ענקי בבתים בישראל. כיום הם נחשבים לשכיחים מעט פחות, אבל עדיין תוכלו למצוא אותם באינספור חללים ומבנים בכל רחבי הארץ. סוג זה של חלונות דורש התקנה מוקפדת יותר ממרבית סוגי החלונות, אולם פנייה לחברה מקצועית בתחום תגדיל משמעותית את אחוזי ההצלחה.

הכירו את חלונות הכיס

חלונות כיס, כפי שניתן להסיק משמם, מבוססים על עיקרון מרכזי אחד: הם כוללים מרווח בקיר, באחד מצדי החלון. כאשר מזיזים את החלון ופותחים אותו לחלוטין, הוא נכנס לקיר והופך נסתר לחלוטין. עיקרון זה דומה כמובן לזה של חלונות הדף בחדרי ממ"ד בישראל, אם כי חלונות כיס ניתנים כמובן להתקנה מסיבות שונות לחלוטין, ובכל אחד מחדרי הבית. ניתן למצוא כמה צורות ואופני תפעול של חלונות כיס. פרמטר עיקרי שיש להתחשב בו הוא הכיסים/כנפיים אליהם מוכנס החלון. החלון יכול להיות חד כנפי, ובו תהיה כנף אחת באחד מצדי החלון אליו יוכנס החלון כולו. האופציה האחרת היא חלון דו כנפי: חלון שמשני עבריו שני כיסים קטנים יותר, לכל אחד מהם נכנס חצי אחר של החלון. סוג של זה חלון יהיה בדרך כלל בעל ממדים גדולים יותר מאשר חלון כיס אחד. היתרון המרכזי של חלון כיס הוא כמובן החיסכון במקום שצורת הפתיחה הזו של החלון מציעה למשתמשים. להבדיל מסוגים אחרים של חלונות שתופסים נפח יקר בחלל, זהו חלון שמאפשר לכם "להיות עם ולהרגיש בלי". החלון מאפשר לצד זה, במצב הפתוח שלו, כניסה מלאה של אור ואוויר לחלל החדר. עובדה זו הופכת את התקנת חלונות הכיס לפתרון מצוין לחללים קטנים וחשוכים, או לחלופין למקומות שפשוט רוצים להציף באור ובאוויר.

האם לחלון כיס יש חסרונות?

כמו רוב סוגי החלונות, גם במקרה של חלון כיס אפשר להצביע על כמה מצבים בהם הוא פחות מתאים. ההתקנה שלו מעט ארוכה יקרה יותר, כפי שנראה בהמשך. בסוגים מסוימים של חלונות עלולות להתגלות בעיות בבידוד התרמי או האקוסטי, הנובעות מכך שבאזור הכיס ישנו קיר שהוא דק יותר מאשר שאר קירות החדר. סיכון אחר, שלא שכיח אבל אפשרי (בעיקר כאשר התקנת חלון כיס אינה מקצועית מספיק), הוא חדירת מי גשמים לתוך המבנה. חלונות כיס עלולים להקשות על התקנת רשתות לחלונות מסוגים שונים. ייתכן מאוד שהפתרון היחידי יהיה רשת קבועה, המגלמת בתוכה כמה חסרונות שחשוב להכיר בהיבט הפונקציונלי והאסתטי.

כך מתבצעת התקנת חלון כיס

בניגוד לחלק מהסוגים האחרים של חלונות, במקרה של חלון כיס חשוב שתכנון החלון ייעשה בשלבים מוקדים ככל האפשר של הקמת המבנה. עיקר האתגר כאן הוא לתכנן את הכיס הייעודי עבור החלון, מה שיהיה כמובן פשוט יותר לביצוע לפני שמתחילים להקים את התשתית בפועל. הכיס מתוכנן בהתאם לממדי החלון (יש שיגידו שנהוג לבצע דווקא את ההתאמה ההפוכה), כאשר ההתאמה בגודל ובעובי חייבת להיות מושלמת. דיוק הוא מצרך חשוב בכל מקרה של התקנת חלונות, אולם כאן הוא חשוב אפילו יותר. לאחר התכנון יש להכין את הפתח הייעודי בקיר, אליו יוכנס החלון. השלב הבא הוא להתקין את מנגנון ההזזה הצדי של החלון, שדומה כאן לחלונות הזזה מסוגים אחרים. התקנה נכונה ומקצועית של החלון תספק לכם תפעול נוח ויעיל של החלון, כמו גם שקט נפשי לאורך זמן.

מחיר ההתקנה

מחיר התקנת חלון כיס עשוי להשתנות בהתאם לסוג החלון הנבחר ולנתונים העיקריים שלו, כאשר בנוסף ייתכנו הבדלים בהתאם לרמה המקצועית ולשיקולים אחרים של החברה המבצעת. כך למשל חלון כיס בעל שני צדדים יהיה יקר יותר מאשר חלון כיס עם צד אחד בלבד. מחיר החלון נמדד באופן יחסי, על פי אמת המידה של מטר אחד, ולרוב הוא כולל בתוכו את ההתקנה. ברמה הכללית אפשר לטעון שמכיוון שחלון כיס דורש התקנה מוקפדת, כך המחיר שלו נחשב לגבוה בהשוואה לסוגים אחרים של חלונות. רבים סבורים שהיתרונות בסוג זה של חלון וההתאמה שלו לצרכים שונים שווים את מחיר ההתקנה. אנחנו בכל מקרה מתחייבים לספק לכם את ההתקנה המקצועית ביותר שאפשר לשאוף לה, במחירים הוגנים ושווים לכל כיס.  
קבלו הצעת מחיר מהירה לתיקון